burcui89 Merhabalar 19 günlük lohusayım, sezaryenle doğum yaptım. Kullanıp memnun kaldığınız lohusa korseleri var mı? Hangi haftalarda kullanılmaya başlanıyor?
Minnakkk burcui89 ben normal dogum yaptım hemen sabahına ayrem korse den aldıgım korseyi kullandım cok cok memnun kaldım tavsiye ederim trendyoldan almıstım sonrasında taytını da aldım ama duzenli kullanamadıgım için o cok etkili olmadı bende
Hellomoto burcui89 bende sezaryen oldum babyjem marka aldım ama göbeğim kendiliğinden küçüldü kullanmama gerek kalmadı satmak isterim düşünüyorsan
burcui89 Minnakkk acaba normal, sezaryen fark eder mi, yorumlarını okudum ayremi ben de beğendim, günde kaç saat taktınız acaba
Minnakkk burcui89 Bi sorun isterseniz cok ilgili bi satıcı zaten eminim cevap verecektir. Ben sabah takıyordum aksam ne zaman aklıma gelirse o zaman cıkartıyordum cok rahatsız edici değildi. Yanlıs hatırlamıyorsam instagram adresi de lohusa korsesi olması gerekiyor ordan da hemen donus yapıyorlar