Salı akşamından beri 38-39.7 arası ateşle yanıyor kızım. 16 aylık. Calpol dolven iburamin zero, duş, ıslak bezle kompres hepsini yaptım. Bugün sonunda düştü ateşi. Ama yüz, sırt ve boyunda isilik tarzı kızarıklık çıktı. Dün antibiyotik başlamıştık. Acaba ondan mı oldu yoksa 6. Hastalık filan mı. Antibiyotik alerji yaptıysa kessem mi acaba. Ne yapacağımi şaşırdım