3 ay 8 gunluk oğluma ılık kaynatıp bilende edip süzdüm tülbentten geçirdim her sabah 2 çay kaşığı mamasına katıyorum doktorumuz iyi yapmissin devam et böylelikle ilaçtan korursun dedi çok mutlu oldum kabızlık olayını da aştık yağlı olduğu için sizler denediniz mi bebeginize böyle şeyler