Minikanne24 9 aylık bebeğim var kızlar gözlerinin altı kızarık ara ara artıyor azalıyo eşimde de bende de gözaltı var ama bebeğim kızarık neden olur bilen var mı normal mi doktora götürene kadar içim içimi yer😩
Kk41 Minikanne24 benim bebeğimde de oluyor 20 aylık . Ara ara oluyor bir ara kansızlığı vardı o yüzden mi bilmiyorum