Merhaba Hamileyken genital bölgemde siğil çıktı. Ama ben bunu et beni sandım kilo almaya bağlı olarak hamilelikten sonra cildiye gittiğimde siğil olduğunu öğrendim. Ve spreyi gibi bir şeyle yaktılar Kaç oldu gidiyorum ama ya aynı yerde tekrar çıkıyor ya da başka yere sıçıyor toplam on tane kadar falan artık çok korkmaya ve sıkılmaya başladım ne lazer tedavisi falan duydum Uyutularak yapılıyor muş ama bir kaç yerle görüştüm pek garanti vermiyorlar ve tek seansı çok pahalı başına gelen bundan nasıl kurtuldunuz bir yol gösterecek olan var mı o kadar çok korkuyorum ki etrafındaki insanlar da bulaştıracağım diye.Eşimde yok nereden kaptım bunu anlamadım