2-Cocukannesi ben yaptırdım tam olarak balyaj attırdım hatta oğlumda 4 aylıktı. Çok şükür bişeyde olmadı. Boya kokusundan etkilenebilir ama o yüzden ben yanıma birini aldım giderken o çocukla ilgilendi açık alan da kafamda boya olduğu sürece emzirmedim kokudan etkilenmesin diye biberon verdirdim.