Merhaba, bebeğim 8 ay 21 günlük hırıltısı var horlar gibi çok fazla ses çıkıyor. Ateşi var 4/5 gündür ama genelde akşamları daha çok oluyor. Hep bi huysuz benden başka kimseye gitmek istemiyor. Acile götürdüm, fitil verdi kullanmıyorum. Calpol veriyorum bi kaşık. Islak bezle siliyorum sürekli. Uyumuyorum bişey olur diye korkuyorum. Diş çıkarmıştı görünürde bişey de yok jel de sürdüm fayda etmedi. İştahı kesildi, deli gibi yemek yiyen çocuk gitti. Zorla veriyorum. Çok üzülüyorum ne yapmalıyım bilmiyorum.