aleymasal onun şişliğini bilmiyorum kalır mı kalmaz mı ama bana ilaç alerji yapmıştı hamileyken hiç şişmem olmamıştı doğumdan sonra kan ilacı verdi doktor beni çok kötü şişirdi ayaklarımın üstüne basamıyordum el parmaklarım oynamıuordu şişlikten 10 güne geçti