Kesinlikle otel..olacaksa otel olsun yoksa olmasın kafasindayim..insan evden,ev işinden uzaklaşmak istiyor..gerçekten tstil yaptığını anlamak istiyor tatilde..ye iç yat modu..bu sene otelde biraz zorlanacagim, onu biliyorum yalnız..neredeyse 13 aylık bebeğim var..evde yemeğini kahvaltısı hep dikkat ederek ona özel hazirliyorum..gideceğimiz otelde böyle bı imkan oayacak..artık bir haftalık denge biraz şaşacak gibi görünüyor..ne varsa yedirebilecegim onu yedirmeye çalışacağım .endişe etmiyor da değilim açıkçası..bakalım umarım iyi bir tstil geçiririz…
Varsa bebekle otel tatili için tavsiyesi olan..beklemedeyim🙂