Merymahrz- 3 aylık bebeği olan anneler bebekleriniz günde kaç kere kaka yapıyor acaba benim kızım 5,6 ,7 oluyor daha fazla olmuyorsa ve genelde emerken yapıyor kakasını sizde durum ne acaba ? Ananormal mi yoksa normal mi bilemedim çünkü
Bbannesi Merymahrz- benim oğlum da 5 -6 defa yapıyo anne sütü ile besleniyo sadece, genelde sesli ve bazen kokulu da oluyor.
Sontvbukucu Merymahrz- o aylarda 5 6 kez patir kütür yapardı emerken de yapardi cok emerken rahatliyordu:)
Bbannesi Xxchann alerji testi mi yaptırmak lazım hemen çıkıyo mu acaba? Alerji diyetinde de hiçbir şey yemiyorlarki nasıl beslenicem
Xxchann Bbannesi alerji testleri küçük bebeklerde çıkmıyor, cocuk doktorları anlamıyor gastro yada alerji bölümüne görünüm bi
Merymahrz- Bbannesi bizimkinde de bir koku oluyor ama zaten her bebekte koku olmazmı ben aletji için test verdim de bir şey çıkamamıştı en son
Xxchann Merymahrz- bebekler küçük olduğu için çıkmıyor, dikkat edilmezse alerjik ürüne astıma çevirme riski oluyor işte
Merve_bolat Merymahrz- il doğduğu zaman 5 6 defa yapıyordu kendi doktorunuz normal dedi o zamanda kilo alımı iyiydi sizin ki kilo qlmoyor mu
Merymahrz- Sontvbukucu ayy maşallah bizimkide büyüp azaltır inşallah artık biraz kakış temizlemekten bıktım valla 🤦🏻♀️😂