Zynp555 Selam kizlar 3 aylık bebeğim var mamayi birakmaya çalışıyoruz bugün biraz fazla uyudu sizce bebekler açken uyur mu ?
iremceren Zynp555 emzirme danışmanı bana da öyle demişti hatta ne maması aaa aa sadece emzirme dyip bebeğm sürekli ağlayınca koliktir demişti sonuç olarak bebeğim açmış yani bebeği eennn iyi siz bilirsnz