Deniz258 manisada otıruyorum ben. Seküz eylül hastanesinde vildan hanım var cok ilgilidir benim oğlumda 2,5 yasında doğdugundan beri o takip ediyo. Bide grand medicalde çiğdem hanım var oda cok iyi arkadaslarımda ona gidiyo cok memnunlar.
Allahım cocuklarımıza hep iyilikler güzlelikler nasip etsin, sadece kontrole gidelim inşallah