Kızlar gecen hafta bebeğim hasta oldu grip dediler fizyolojikle burnunu açtım vs biraz rahatladı ama şimdi cok
Öksürüyor uykusundan uyanıyor emmesi vs iyi şükür burun akıntısı devam ediyor ateş vs geçti gitmeli miyim doktora ne zaman götürsem serumla aç öksürük olur geniz akıntısı var diyorlar ama