Yagmur-Hafsa Ben işten çıktım doğumdan sonra ama fikrimi söylemek istedim bence sağmayı bırakmayın eğer mümkünse yoksa sütünüz azalır yüne de bi emzirme danışmanına falan sorun isterseniz
mimozacicegi Yagmur-Hafsa haklısınız bende koşullar uygun olsa sağmak tabi ki isterim ama işyeri de çok müsait değil