Kizlar bebeğimin hiç iştahı yok anne sütü alıyor fakat böyle ahım şahım emen bir bebek değil ben hiç zorlayıp vermesem istemiyor bile mama veriyorum hani anne sütü emmiyor bari onu takviye edeyim diyorum onuda almıyor bu ay hiç kilo almadı neredeyse normalde en az 500 gram alması gerekirmiş hemsiremiz öyle dedi ama benim bebek 150 gram almış gelişim geriliği olur ilerleyen zamanda dedi napmam gerek bir tavsiyeniz var mı ek gıda için erken mi yada geçsem ne verebilirim