Bebelac mama kullaniyorum 9 aylik oldu oglum 3 numaraya gectik. 2 numara bittigi icin hazrda 3 numara vardi gece uyaninca esim 3 numaradan vermis 1 saat sonra kusmaya basladi 6 dan 10 a kadar 4 5 kez kustu . Bi gun oncede piknikdeydik gunesmi carpti mamadan mi oldu basina gelen varmi acaba . Marketler acilinca esim hemen 2 numara aldi icirdik ondan sonra bi kez kustu atesi falan da yok lutfen bilgisi olan yazabilirmi acile goturmelimiyim