Suzi-12 Kızlar merhaba 🎈 Sohbet postuyla geldim ☺️ En sevdiğiniz favorim dediğiniz koku hangisi 🥰 Benim favori 3 kokum var ☺️ YSL - LİBRE GUCCİ - GUİLTY MUGLER - ALİEN ROBERTO CAVALLİ - PRADİSO bu kokuyuda çok seviyorum ama hiç kullanmadım ☺️
ObirAnnnee Suzi-12 Beyaz tenli olduğum için kullanıyorum bende, gerçekten ten ile alakalı resmen, başkasında farklı kokan bende daha farklı kokuyor ki normalde şeker kokusunu çok sevmem ama prada çok farklı ☺️
Suzi-12 Adiyokkitabin bi kere kullanmıştım ama benim tenimde güzel kokmadı hiç :) ama kokusu güzel :)
Ayse01_ Suzi-12 beyaz sabun ya resmen bayılıyorum kıyafetlerin arasında kalıp kalıp var evin her yerinde beyaz sabun kokulu oda kokuları var el sabunum bile dalanın sıvı beyaz sabun kokulu beyaz sabun 😁😁😁