Bebeğim 2 haftalık ben dışarı çıktım alışverişe bebeğim emzik tutmuyor emzik tutsun diye annem emziğin ucuna azıcık bal sürmüş ve tutturmuş. Üstüne basa basa 6 ay özellikle anne sütü dışında bişey vermicem anne dememe rağmen ben yokken yapmış bunu. Çok az sürdüm ucuna dedi ama korkuyorum. Alerji olabilir vs. Bişey olmaz değil mi? Şimdi uyuyor ama korkuyorum 🥺