Kızlar 21 aylık oğlum tuvalet eğitimine başlamıştık. Şükür iyi ilerliyor aslında. Dün gece ilk defa bezsiz yatırdım ve kuru kalktı sabah. Sabah 7 gibi kaldırdım çişini yaptırim dedim yapmadı🤷🏻♀️ Sonra bezini baglim dedim neyse bağladım. 5 dk sonra bi baktım bezi doldurmuş resmen. Ever gece çiş yapmaması çok iyi çişini çok güzel tutuyor. Ama gel gelelim sabahları götürüyorum sürekli ama yapmıyorr çişş resmen tutuyor. Sabah 10:18 de uyandı hala çiş yapmadıı su içti içiyorda. Tuvalete filan götürüyorum göateriyorum ama tutuyor 😬 normal mi bu anormal mi anlamadım 🤷🏻♀️🤦🏻♀️🙄