Bebeğim 8 buçuk aylık hiç kolik bir bebek olmadı 2 aylıkken 2-3 akşam süren bi gaz sancımız oldu ama sonra bitti. Şimdi 2-3 akşmda bir gaz sancısıyla uyanıyor masaj yapıyorum çıkarınca rahatlıyor ama böyle de uykusu dağılıyor. Ek gıdadan olduğunu düşündüm ama dün çorba verdim meyve bile vermedim yine oldu. Nasıl geçecek bu nolur çareee