Merhabalar 36+2 haftalık gebeyim happymom uygulamasını da kullanıyorum ama burda tecrübeli anneler olduğu için sormak istedim. İlk bebeğimde sancısız 6 cm olmuştum doktorum suyumu patlatarak sancıyı başlatmıştı o yüzden bilgim yok, bugün karın bölgemde bıçak saplanır gibi ağrı oluyor düzenli olmasa da sık sık hissediyorum belimde de ara ara zonklama var bunlar sancı mıdır? Yoksa braxton hicks denilen yalancı sancı mı yaşıyorum? Sıklaşırsa doktorumu arayacağım ama şu an rahatsız etmeyecek derecede🌸