Pellev kaç çıkıyor ? Benim ikizlerim de de var enzim yüksekliği biz 8 aylikken farketmistik, gastroenteroloji bölümüne yönlendirmişlerdi. Baya yüksekti bizimkiler 500 1000 arası çıkıyordu. Bizde öyle her hafta kan verdik hatta hergun verdiğimiz zamanlar oldu düşüşünü takip etmek için. Düşmedi kan tahlillerinden de bı hastalık çıkmadı genetiğe yönlendirdiler, bizde genetik bı hastalık çıkti ama çok şükür kötü bişi değil şuan tek etkisi enzimlerjn yüksekliği. 3 ayda bı kontrollerimiz oluyor kan veriyoruz ilaç kullanıyoruz.