Bu atak haftalarına inanmayın bence. Elbette büyüme evresinde ataklar yaşıyorlardır ama her huzursuzluğu atak mı acaba diye değerlendirmeyin. Bende indirdim programı ama bi işe yaramıyor verdiği tarihlerde ataklar yaşamadı oğlum. Doğduğundan bazı günler huzursuzluk yaşıyor bazı günler çok keyifli. Öyle Programda belirttiği gibi bir hafta boyunca ya da bir ay boyunca atak filan yaşamadık biz