Miniminnakbebe 5 aydır sma optipro kullanıyoruz ama bebeğimin gazı hala bitmedi kabız olmamasına rağmen sürekli ıkınması var. Şimdi yeni mama mı alsam diyorum ama her mamada farklı görüş var sizce gaz kabızlık yapmayan mama hangisi?
hpyme Miniminnakbebe bebelac gold. En başından beri onu kullanıyorum. Arkadaşımda onu kullandı. Ama her bebeğe aynı etki göstermiyo. Bi denemende fayda var.
banutbk Miniminnakbebe similac mama kullanıyorum içinde Palm yağı yok diğerlerinin hepsinde var şeker oranı dusuk kabizlik gaz vs yapmıyor bebelac kullanmıştım ama köpürüyor zaten karıştırırken gaz yapıyor
ggulsen09 Miniminnakbebe bebelac gold kullanıyorum Öneririm emziriyorsanız da bol bol kimyon çayı için
Gokcennderenn Miniminnakbebe hepsini hemen hemen kullandık kabız ve gaz yaptı doktor önerisi ile Bebelac Gold nutricare kullanıyorum çok memnunum
Miniminnakbebe ggulsen09 hpyme kusma yapıyor diyorlar sizde de var mı? Tuvaletini rahat yapıyor mu bizimki kabız olmadığı halde bazen aşırı zorlanıyor dün gece defalarca ıkınarak ağladı uykusunda
ggulsen09 Miniminnakbebe Ben hipp kullandım ilk o aşırı derece de kusma yapıyordu bebelac golda geçince rahat ettim çünkü uykusunda bile kusuyordu hipp kullanırken ve ben sürekli diken üstünde oluyordum hem kusup hem yatınca kendini toparlayamıyordu. Manasını yaptığım zaman biraz cıvık yapıyorum ve 1 çk zeytinyağı koyuyorum kabızlık sorunum olmadı düzenli masaj yapıyorum dikkat ediyorum
[silindi] Miniminnakbebe aptamilde kullandım bebelacta bnce ikiside yapmadı tavsiyem 250 ya da 400luk paketlerden bi tane alıp denemeniz eger hoşunuza giderse sürekli ondan devam edersiniz