Aslan-123 Şişlik kolda oldu 2 gün sonra geçti ebe normal dedi o bölgeye kolonya mendil koy dedi biraz sancı yapar calpol ver dedi yapıldığı günde banyo yaptırma dedi.Bunlari bende ebeye sonradan sonra sistikten sonra buraya da post açtım hatta buz koyun dediler ama benim kız koydurtmadi