Merhaba kızlar bebeğim gün içinde 2-3 saat sürekli ağlıyor hiç susmuyor 44 günlük annem yanımda gidecek diye çok korkuyorum ben sakinlestiremiyoeum sanırım gazı oluyor gaz damlası nurse harveys kullanıyorum ama bi işe yaramıyor sanırım özellikle akşam üzeri ağlamaya başladığında 2-3 saat susmuyor gaz olmaması için kesin çözüm olan bi tavsiyeniz varmı emziren bi annecim arada bir biberon da veriyorum bide bazen uyumamakta çok inat ediyor ne içsem ona uyku yapar bilinçli anneler lütfen yardım