Kızlar ben Azərbaycanda yaşıyorum. Türkiyede bir arkadaşa hediye yollamak istiyorum. Mesela Trendyoldan sipariş etsem onun evine bırakılsa illa isim belirtmek gerekiyor mu? Bir az sürpriz olsun istiyorum hediyeden zaten kimin yolladığını anlar diye düşünüyorum.