Ervammmmm naz ediyor bence ya, ben şahsen çalışmıyorum ama arada bir annemi çağırıp kızımı anneme bırakıp ben bi işler yapıyorum, evin içinde kıZıma görünmediğim aürece hiç sıkıntı yok, çok güzel oynuyo uykusu gelince uyuyo filan. Beni gördü mü başlıyo ağlamaya 😒