Kızım 6 buçuk aylık ek gıdaya yeni başladım 2 hafta oldu ama sebzeleri falan hiç sevmedi bi kaşığı bile zor yedi öğürdü, kustu 2 kere bi yoğurdu birqz sevdi bari meyveye geçeyim dedim artık ağzını bile açmıyo kafasını çeviriyo napıcam bilmiyorum. Yoğurtlu meyve yaptım yemedi, meyveli irmik yaptım yemedi artık yoğurdu bile yemek istemiyo. Geçen kayınvalidem verdi ondan aldı ve beni sinir etti😅 bi de kayınvalidem kendi yediği kaşıkla falan veriyo eski usul diyim anlayın. Ben napıcam nasıl alıştırıcam çok yesin diye uğraşmıyorum sadece tadına baksın birqz.