Flower123 Merhabalar.. oğlum bundan 1-2 ay. Önce 2-3 güne bir yapardı şimdi günde basen 3 defa yapıyor bezi çok dolmuyor ama yinede yapıyor ishal de degil bu arada. Öyle çok sık ve aşırı da yemiyor bir haftada kilo verdi nerdeyse bu neyden kaynaklı olabilir iyice moralim bozuldu zaten kilosu düşük persentilde 8.200 dü bugün 7.800 olmuş normal mi bu kadar vermesi 9 ay bitmesine 3 gün kaldı kilosu çok mu düşük yakın zamanda doktor kontrolü var iştahsız da degil yiyor öğünlerde ama niye böyle oluyor
Miniminnakbebe Flower123 kaka kilo kaybı yapar mı ki? Benim bebeğim 4. Aya kadar nerdeyse kakasız bezi yoktu 8 9 bez değişirdim günde ama kilosuna bi zararı olmadı doktor normal demişti
Ilaydacimen0325- Flower123 idrar yolu enfeksiyonu yada alerji olabilir mi acaba oda çok kaka yaptırıyor benim oğlumda öyle oldu idrar testi verdik meğerse endeksi geçiriyormuş beliritisiz bi kaka çok yapıyordu o kadar enfeksiyon geçince iki günde bir yapmaya başladı
Kado87 Flower123 kaka kilo kaybi yapmiyormus bizimkide oleydi ben sormustum inanilmaz kaka yapiyor kilo alamiyor diye kafaya takmistim onla alakasi yok
Atesalp Flower123 9 aylik bebege 2 3 kaka normal cok degil , fakat kilo kaybı için doktora danışın, kaka kilo kaybı yapmaz, 9. Ayda bi ara oglum gunde 5 kere yaptığı oluyordu. Kilosuna değerlerine baktirin, uygun sorun yok derse doktor takılmayın cok 🤗
Flower123 O kader bunaldım ki artık şunu yediriyim yarar şu iyi olur büyüyecek toparlanacak diye diye geröekten çok yoruldum
biricikbebegim Flower123 annelik çok zor . Biraz düşün gibi ama iştah açıcı şurup falan önerebilir belki doktor çok canınızı sıkmayın bende çok takılıyorum kilo mevzusuna ama sağlıkları yerinde olduktan sonra kilo çokta mühim degil
Flower123 biricikbebegim iştahı iyi arada bir gitse de güzel yiyor güzel beslemeye çalışıyorum ama olmuyor çok üzülüyorum artık bunu düşünmekten başım ağrıyor
Flower123 Miniminnakbebe o aylarda sık yaşıyorlar ama oğlum ek gıda alıyor aşırı da yemiyor zaten kilo vermiş
Flower123 Ilaydacimen0325- sanırım 2 ay önce grip virüsü geçirdi enfeksiyon değeri 37 olmuştu ama geçti hastalığı çoktan tekrar mı hastalanıyor acaba
Kimeneayol Ilaydacimen0325- bizim de öyle ya su gibi sanki ama ateş kusma huzursuzluk yok gaz çıkarınca arada sıvı kaka çıkarıyor
Flower123 Atesalp teşekkür ederim çok sağolun mutlaka gidicez pazartesi zaten enfeksiyon geçirdiği için tekrar tahlillerini istemişti doktor
nurus91 Flower123 2_3 güne 1 yapması normal değil zaten. Normali her gün yapması günde 1_2 kez normaldir. Kendinden pay biç 3 günde 1 tuvalete çıksan rahatsız olmaz mısın? Benim oğlum 29 aylık çok sık tuvalete çıkan bi bebek. Yani kakanın kiloyla bi alakası yok.
Zeytin_cekirdegi Flower123 canım alerji olabikir mi accaba benm oğlmdda vardı alerji çıktı alerji süreci bitince şükğr düzeldi
Flower123 Zeytin_cekirdegi Belirtileri ne acaba Deride döküntü mukuslu kanlı kaka falan yok onun dışında ne oluyor
Zeytin_cekirdegi Flower123 bizde kolda kızarıklık gece huysuzluk sürekli uyanma karın gurultusu sık sık kaka yapma idi bizdeki belirtiler.