ebrarin_annesi aynı komşunuz gibi ben de bir dönem kreşte İngilizce öğretmeniydim.Sınıfımızda 2 öğretmen ve 15 tane 3 yaş grubu çocuklarımız vardı.Bir kısmı Türkçe kendini ifade edebilirken bir kısmı henüz konuşmaya başlamadığı için çoğunlukla kendini ifade edemediğinden ağlıyordu.Bir de İngilizce konuşuyordum hiç anlamayıp iyice ağlıyorlardı😄 Sadece anne diye ağlayan mı dersin,aktivitelere asla katılmayan mı dersin,tuvaletini yaptığı için altı değişsin isteyen mi dersin,bacağına yapışan mı dersin,sürekli konuşup ilgi çekmeye çalışan mı dersin,oyuncağını asla paylaşmayan ve almak isteyene vuran mı dersin,hepsi çok ama çok tatlıydı ama benim de kızım şu an 2 yaşında ve seneye kreş düşünüyorum,bir öğretmen olarak bunları görünce şuna karar verdim,eğer kızım kendisini bırak İngilizce’yi Türkçe ifade edebiliyorsa,bezi bırakmışsa,derdini gerçekten iyi anlatabiliyorsa ve önceden de azcık da olsa videolarla desteklenmiş İngilizcesi varsa bir de paylaşımcıysa buna eminsem kreşe başlatmakta kararlıyım.Size de bunu tavsiye ederim,yoksa okuldan erken yaşta çocuğunuz soğuyabilir.