Arkadaşlar merhaba,
3 yaşında oğlum çok düzgün konuşuyor ama zamirleri ters kullanıyor. (Beni sen, seni ben)
Mesela bende herhangi bir şey istediğinde kucağıma al diyor, ben yap diyor vs.
İnternetten araştırdım otizim nedeni bile olabilirmiş. Sizlerin başına böyle birşey geldi mi?