Siboli Merhaba kızlar 14aylık kızım var havalar çok sıcak denizede gidicez yakın zamanda hangi güneş kremini önerirsiniz siz kullandınız mı yada almayı düşündüğünüz bi marka varmı acaba
theAna Siboli ben trukid aldım kullanım süresi de uzun olduğu için. Her gün sürüyorum dışarı çıkarken
SeverusSnape Siboli mustela’nın güneş kremini aldım bu sene. Geçen sene incia almıştım sinek kovucu losyonuyla beraber set halindeydi. Bi de annem bim’den sebamed’in güneş sütünü almış.
Linailkay Siboli BİM’e geldi nivea aldık 150 TL di belki sizin bimde kalmıştır mağazalarda 200 TL den aşağı değil