Merhabalar kızım 3 ay 13günlük gündüz uykukarımız yok denecek kadar az. Gece uykumuz güzel 20.00-21.30 arası uyumuş oluyor. Bu kadar derin uyuyan( emmekniçin bile ağlamıyor ben besliyorum)çocuk gündüz uyumuyor. Uyku sinyalleri hep sabit ama her seferinde uyanıyor. Gazlı( daha az) ve alerjik bebek. Oyunlar ,zeka kartları , piyano, oyun halısı, kitap okuma her şey yapıyorum. Ama yok uyumuyor. 15 gün İzmire ailemin yanına gittim. Orada ne güzel uyuyordu. Şimdi yine yok. Dönmeye başlamıştı şimdi o da yok. Ne yapmalıyım daha