Kızım 2 aylık ne yaptıysam bir türlü kakasını yapamıyor doktor duphalak verdi tribudat verdi ama genede bi fayda yok o kadar katı yapıyoki yavrum yaparken ağlıyo zorlandığı için bende bi problem yok kabız falan değilim katı şeylerde yemiyorum günlük her yemeğin yanında çorbada oluyor ama kızım yapmıyor