DurununAnnesiiiii
Sık sık emzirmeye çalışın. Sarılığı falan var mı? Sarılıktan dolayı çok uyuyabilir bebekler. O yüzden sık sık karnını doyurmak iyi olur.
Genelde iki saatte bir derler ama o maksimum iki saattir. Siz 1 saatte bir verseniz de olur. Bu arada benim kızım normal haftasında doğduğu halde ilk 1 ay kadar 30 ml iciriyordum ama ben mama veriyordum.