Hanımlar merhaba. Kızım 9 ay 10 günlük ve ilk bebeğim. Kızım hiçbir zaman deliksiz uyuyan bir bebek olmadı ama maksimum 3 defa uyanırdı ve emer tekrar yatardı. Ama simdj asla öyle değil. Son 2 aydır ne gece ne gündüz asla uyumuyor. Delirmek üzereyim çünkü uykusuz kaldıkça benimde sabrım tahammülüm kalmadı. Küçücük bebeğe bağırmaya bile başladım ama bunların hepsi uykusuzluktan oluyor. Bir türlü uykuya dalamiyor. Doktora gittim atak dönemi olduğunu geçeceğini söyledi ama 2 ay oldu gecmiyor. Gece 5 dk bir uyanıyor ya ve bazen geri asla uyumuyor. Ve sallamaktan emzirmekten bitap düştüm artık. Böyle bisey başına gelen ve çözüm önerisi olan var mı acaba. Ne ev ne iş ne de kendime asla vakit ayıramaz oldum. Afedersiniz tuvalete bile gitsem kıyameti koparıyor. Ne zaman geçer acaba bu 🥺😭😣 Şimdiden cvp veren herkese teşekkür ederim