28 aylik kizim 15 gün önce bronşit olmuştu. Oyle böyle derken geçmişti. Dün gece yine aniden öksürük ve nefes alamama başladı, hiçbir seyi yoktu. Evde hava verdim nafile en son balgam çıkarmaya çalışırken kustu ve resmen nefes alamadı. Cok korktum. Hemen hastaneye koştuk, sabah 4 te 3 kez yine hava verildi röntgen falan çektiler. Hafiflemisti simdi yine tutuldu. Allahim lütfen bana yardım et, gözümün önünde evladım dakikada belki 60 defa nefes alıp veriyor bir şey yemiyor. Başına gelen güzel anneler bir şey söyleyin ne yapayım, şunu yaptım da geçti diyin yardım edin…