Meltem35 17 günlük bir kızım var çok uzun emiyor yarım saatten fazla oluyor hep. Çok susuyorum ama emzirirken birsey yiyilip icilmez diyor etrafimdakiler siz ne yapıyorsunuz?
araskuzumm0918 Meltem35 alakası yok iç suyunu tatlım bende öyleyim içiyorum bol bol su çünkü sendeki suyu alıyo
Cancancan Meltem35 benim bebek genelde biz yemeğe oturunca ağladığından çoğu zaman emzirerek yemek yiyorum ben
deletedmom4842 Meltem35 Canım ilk ay bebekten vakit bulup yiyebiliyor muyuz allah aşkına bıraksınlar da emzirirken yiyelim içelim ben çokta güzel yedim
arasmom Ben yemek bile yiyorum yemek yerken durmayınca. Bı taraftan yiyorum bı taraftan emziriyorum 😂
sevcan emzrırken yanınızda su veya meyve suyu bulundurun dıo doktorlar çünkü su ıhtıyacı oluo bsylerde yıyeblırsn neden yenılp ıcılmezkı anlamadm. yedgmız şeyler bebeklermıze 6 saate gıdıomus.
Brglbray Aynısını ilk doğum yaptığımda emzirip su içerken annemden duydum 48 günlük şuan bebeğim yemekte yedim suda içtim. Onunda genzine kaçarmış boğulurmuş sırf onu dediği için denedim alakası da yok valla. Dün yine bunun konusı geçti dedim birisi emzirirkem su falam içip o sorada bebek öksürdüyse yayıla yayıla gelmiştir bugünlere dedim çok saçma ve batılca bana göre.. Özellikle ilk zamanlar emzirirken bile çok susuyorsun ve içiyorsun kesinlikle kendini yorma. Dinleme 🤭
AliyeAsel Meltem35 canım yiyip içebilirsin ama yediğin herşey direk geçer vitamini olmaz diye bizdede öyle bende alıştım yiyip içmiyorum ☺️
deletedmom4842 AliyeAsel Yediğin şeyin vitamini vs direkt geçmez ki ben gazlı şeyler yiyince oğlumda 2 gün sonra belli oluyor
AliyeAsel deletedmom4842 canım bendede iki saate etki ediyor valla bünyeden bünyeye değisiyor galiba ☺️
Ozlemaydin Bn icmiyorumda yemiyorumda cunku sut onlarin bogazinda kliyormus bn oyle duydum 10 gunluk tosunum
Gurbettebianne Meltem35 öyle derler evet . Bende ilk zamanlar bişe içmedim emzirirken ama sonra yemek bile yedim tabi masada
Meltem35 Birde ne zamana kadar süt akacak göğüslerden ilk emmidiğinde boşalıyor ama hemen şişiyor tekrar gece bazen 4 saat uyuyor taş gibi oluyor acıyor göğüslerim. Gündüz 1 saatte yada 2 saatte bir emiyor yine yarım saatten fazla sürüyor her emmesi ama yinede süt akıyor çok fazla
Asya4309 İlk zamanlarda bebeğe süt fazla gelebiliyormuş sen sık sık bebeğini emzir . Çok fazla göğsünde taşlaşma olursa enfeksiyon kaparmış o sütü lavaboya sağmak lazımmış ebem söyledi 😲çok rahatsız olduğunda lavaboya sağ bence anca öyle rahatlarsın geçmiş olsun 🤗🤗🤗
Asya4309 Bu arada annesini seven bebek yemek zamanı ağlarmış 😜😜😜😜ben de emzirirken yiyorum içiyorum yoksa yemek yemeye vakit mi kalır 😂😂😂😂