Rueemeysa Merhaba hanımlar sağlık ocağında 5. Ay kontrolü oluyor mu 4. Ay aşısında hemşire bişey demedi sadece aşı kartına 18 temmuz aşıya gel yazmış 3. Ayda gel falan demişlerdi ama bu sefer demedi gitmemiz gerekiyor mu
Dondurmalikahve Rueemeysa Takipli doktorunuz varsa ona götürün sağlık ocakları aşı dışında kontrole çağırmazlar.
Melekadatzn Canım banada aynısını dedi benim kızımda 5 aylık ama ben pazartesi günü götürüp boyuna kilosuna ve baş çevresine baktırıcam yani öyle rutin kontrol aşısı olmadığı için takibe ihtiyaç duymamıştır sen yine götürülebilirsin ☺️
Rueemeysa Melekadatzn biz hem sağlık ocağına hem hastaneye doktor kontrolüne gidiyoruz ama pazartesi bende sadece doktor kontrolüne giderim büyük ihtimalle çünkü doğru düzgün takip yapmıyor hep tahmini yazıyorlar çocuğun boyunu kilosunu falan
Rueemeysa Dondurmalikahve pazartesi doktor kontrolüne gideriz artık o zamanda 5 ay 9 günlük oluyor bi sıkıntı olmaz herhalde