Tazeanne15 ben bir gün bebeğim.cok gazlı demiştim 1aylik falandı arkadaşım kimyon siz bir kaç damla içir dedi.icirdim ve direk böyle nerdeyse yarım Metre fışkırdı kusması. Burun delikleri ne kadar dolmuştu odadan çıkmıştım bir an bakasim.geldi de gördüm gidip içerde işlerimi yapsam o çocuk nefessiz kalacaktı ilk aylarda yalnız bırakmamak çok önemli .inşallah yanımda duranim.olir. çok zor ilk zamanlar Allah kolaylık versin.