Btlcngl aynı biz yaa bizimde 5 aylık ama nisandan beri var öksürük , tedirgin oldum 3 doktor gezdim maşaallah gayet iyi dediler ama ben çocuğumu biliyorum yanii normal değil , en sonki doktor sebebsiz öksürük alerjiden gelir dedi , pazartesi alerjiye götüreceğim