Bebeğimde 3 tane kahve renkli doğum lekesi ile dünyaya geldi bir tanesi belli ikisi belirsiz şuan 9 aylık ama belli belirsiz yine bir kaç tane daha leke çıkmaya başlıyor çok hafifte olsa kendini belli ediyor 2 doktora sordum bir hastalık belirtisi değil tedavi gerektiren bir durum değil dedi. Bu tarz şeyler yaşayan var mı? Cildiye için Randevü bulmaya çalışıyorum içim rahat değil