[silindi] Öncelikle hayırlı sabahlar hanımlar bebeğim doğusundan beri sürekli ishal her altını açtığımda bezi hep ishali bu normalmidir bebeğim bugün tam 2 aylık oldu kimisi diyor hani günde bikere yapar bebekler her alt açtığında bezinde ishal var
Caglarass [silindi] İshal değildir canım sıvı oluyo zaten kakaları. Oğlum o zamanlar her emme sonrası yapardı normal yani. 5 aylık olucak hala aynı
Gozde40 [silindi] gürültülü yapıyor ise rengi yeşilimsi oluyor ise veya mukus yani sümüksü bir yapıda ise fotoğrafını çekip doktorunuz ile paylaşın bağırsak tepkili besin alerjisi olabilir