Merve_bolat https://imgyukle.com/i/VamMhq cidden cadı saati diye bir şey varmış sanırım benim kızomda akşam üzeri 1 saatte yakın ağlıyor ama susuyor ağlıyor ben kolik diye düşünmüştüm ama kolik bebekler 3 saat kesintisiz ağlaması lazım bizim kızda en fazla 1 saat ağlıyor duş yaptırınca sakinleşiyor uyku moduna geçiyordu ve karşıma bu çıktı merğerse kızım bir cadıymış ondan ağlıyormuş 🤣🤣