Istanbul01 Kızlarrrr 21 aylık oğluma tuvalet eğitimini yavaştan başlamıştımm. Dün gece ilk defa bezsiz yatırdımm. Muşamba serdim altına. İnananamıyorummm çişşş yapmamışşşşşşşşşşşş 😍😍😍 mamayı da kesmiştikkk. Meğilliydi öğrenmeye aslında yavaştan başlamıştım ama bu kadar erken olacağını tahmin edemedimmm😁😁😁😁😍😍😍😍 altı kupkuru😍😍
Flower123 Istanbul01 maşallah minik adama.. En zor dönemi gece çişi normalde alarm kurup kaldırılıyor yapmasın diye sizin oğlunuz büyük iş başarmış 👏🏻
Makbussmete Istanbul01 ya benim oğlan da 21 aylık ve kesinlikle bez bağlatmak istemiyor hazır olduğunu nasıl hissettiniz benim ki kakasını yapmadan önce söylüyor ama çiş konusun da daha bir belirti göremedim
Istanbul01 Flower123 ayy gerçek miii bende çok şaşkınım cidden. Çiş yapar die düşündüm hep. Gece 2 ye kadar oturdum baktım hep altına kuru hatta kaldırdım götürdüm tuvalete çiişş hadi çiş yap oğlum dedim ama yapmadı. 2-3 defa kaldırdım yapmadı. Sabah bi baktım kuru😍
gizemoykulina Merhaba ne güzel haber benim kızımda 2,5 yaşında ama hala söylemiyor tuvaletini , kaç kere açık bıraktım altını hep altına yaptı bezini de çıkarmak istemiyor acaba böyle bir durum yaşayan var mı
Istanbul01 gizemoykulina ya benim oğlum daha konuşamıyor bile kendini ifade edemiyor yani hareketleri ile anlıyorum veyatta ben götürüyorum sürekli çişş yap çişin geldimi die o şekil ilerliyoruz bakim😍
2minnosannesi0 gizemoykulina belki daha hazir değildir canim ben 3 yasinda daha yeni basladim arada tabiki kaciriyo ama bezsiz mutlu su an
Istanbul01 Flower123 mesala şuan 10;18 de uyandı. Suyunu içti kahvaltısını yaptı. Bezsiz geziyor şuan hiç çiş yapmadı 🤗 15 dk bi götürüyorum ama yinede yapmıyor o sıkıntımız var işte 🤦🏻♀️
Flower123 Istanbul01 yapar annesi olsa yapar ona da alışr çişim geldi diye perişan ediyorlar sonra da 😅😅
Istanbul01 Makbussmete bez bağlamamı istemiyordur zaten. Öyle olunca evin içinde bezsiz dolaştırdım hep bezsiz dolaşırken tuvaletide gösterdim hep hadi gel çiş yapalım die. Tabi o zarf sürecinde her yere çiş yaptı. Dün gece de muşamba serdim deneyeyim dedim. Çünkü 2 saatten fazla tutuyordu çişini ne kadar tuvalete yapmasa da. Dün gece ilk bezsiz yatırdım. Bide söyledim eğer çiş yapmazsan bezini bağlamicam dedim ve uyudu 22.00 da uyudu sabah kalktım baktım kuruydu çok mutlu oldum cidden. Sizde öyle yapın bence evin içinde bezsiz gezdirin çok etki ediyor o rahatlı tadıyor.