Minikkus14 sallamaya ben de alıştırmadım 6 aylık olduk, yatağında uyanıp uyuyordu küçükken ama artık memesiz uyumuyor. Emzik de vermemiştim. Şimdi versem de almıyor. Sallıyorum oyun sanıyor 😅 only meme 😂😂 hatta meme de yetmiyor memedeyken sağa sola sallanıyorum 😅 size tavsiyem, 4. Ay atağını atlatmak için ayakta emzirin dicekler, ben emmeyi bırakmasın daha çok beslensin dşye diye o ara sürekli ayakta gezinerek sallanarak emzirdim. Buna dikkat edin. Yapın meme reddi olmasın ama alıştırmamaya çalışın. Şimdi karnı yok gazı yok sıkıntısı yoksa kolay uyur o destekleriniz de çok değil yeterli. Olanlar 4. Aydan sonra oluyormuş 🥹 2 ayda 47 kiloya düştüm. Sonuç olarak ben memede uyutuyorum evet yorucu evet ne yapçam bilmiyorum ama seviyorum böyle uyutmayı. Emzirmeyi temas etmeyi sarılmayı seviyorum 😍yorucu ama gerçekten seviyorum ya 😅