Ilaydacimen0325- çok geçmiş olsun, kürek kemiği kırılmış olabilir. 6.5 aylıkken oğlum düşüp kırmıştı. Normalde ağrı falan yapmaz acımaz ancak kemiğe dokunursanız bası olursa ağlar. Röntgenle ya da ortopedi doktoru elle muayenede de anlıyor. İnşallah yoktur ama kırılmışsa bile ciddi bir durum değil, kendi haline bırakıyorlar kısa zamanda kendisi kaynıyor.