Kızlar ikisi arasında kaldım sizce hangisi?
Msssmy ben besafe izicomfort x3 kullaniyorum cok memnunum diğerini bilmiyorum
Msssmy biz britax römer kullanıyoruz memnunuz
Msssmy merhaba hangisine karar verdiniz acaba?
Reyna Teşekkür ederim ☺️
Denizanasi92 britax aldık kızım çok sevdi şansımıza ☺️
Msssmy hangi modeli aldınız acaba