papatya_kokusu Bebeğim geceleri cok fazla ağlıyor yarım saatte bir uyanıp gözleri kapalı ağlıyor dua acıyorum ben okuyorum hala aynı hiç bir sıkıntımız yok dişleri patlattık bu yüzden de olabilir mi ama bu kadar uzun sürmez diye düşünüyorum başına gelen var mı🥺
Gizem17 papatya_kokusu benim kızım 1 yaşında her gece aynısını yapar diş cikartiyordur özellikle azı dişlerine bakın
Gizem17 papatya_kokusu bir kaç kere kullandım ama jel zararliymis tetagil daha iyiymiş ama henüz almadim